Godmorgon!

tjogotredje december, helt ofattbart! Varför kan inte jag få samma känsla i magen som alla barn har, att det pirrar i magen och att de absolut inte kommer kunna somna ikväll? God damn, börjar jag bli stor?

Har inte vaknat så här tidigt någon dag sedan vi fick lov. ställde iofs väckarklockan men jag har ju lite att göra idag. Nu ska jag gå till köket och ta fram lite frukost. Måste tipsa om God Morgon Jucie - Extra Mild. Här hemma finns den alltid i kylskåpet, den passar mig perfekt! Den är framtagen för de som tycker att vanlig jucie är för syrlig och är gjord på apelsiner med lägre fryktsyrehalt än i vanlig jucie. Det är alltså inget tillsatt socker.           
Efter det är det ska jag hoppa in i duschen för att sen börja med dagens att görasaker, nämligen damma hyllor och slå in julklappar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0