I <3 DC

Halv tio befann vi oss utanför musikens hus, redo för DansCenters dansshow. De flesta var ombytta och klara och jag hade till och med hunnit flätat tre lines på vänster sida om benan på morgonen. Jag har aldrig varit innuti musikens hus och jag måste säga att det var snyggt! Enda sättet att ta sig till våran våning (våningen för oss som medverkande) var genom att åka hiss. För att kunna åka till den våningen var man även tvungen att ha ett sorts magnetkort, snacka om security. Vi fick en loge där vi kunde byta om och sådär.
 Alla var vi nog lite nervösa innan repet och det gick sådär för min del.
Efter det gick jag och tjejerna till cupido och åt sallad. När vi var klara gick vil tillbaka för att kolla på repet inför kvällshowen. De var helt grymt bra! Nu vill jag ju nästan börja på alla danser men jag tror att jag ska börja på streetdance till nästa termin. Jag ska iallfall fortsätta med ragga dancehall.
Vi dansade jättebra och det var helt galet kul, cred till oss!
När showen var slut åkte jag vidare till ishallen för att ha lite showträning och Hanna hade kommit hem från SM.
Jag har sträkt mig i ljumsken.. ajajaj


Jag och Amanda sitter och väntar på slutscenen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0