keep up the good work

Fortfarande inte klar med städningen. Jag brukar tycka att det är med att städa är roligt men nu håller jag fortfarande på med strykningen och det blir bara tråkigare och tråkigare... Ska sluta med att lägga allt som behöver strykas på hög.
 
Nu har jag tagit en liten paus från allt och sitter här vid datorn. Tänkte att jag skulle kolla ifatt lite på julkalendern eftersom jag jag bara har sett de två första avsnitten. Jag måste ha sett alla avsnitt innan det sista avsnittet visas på julafton för efter det får man börja öppna alla julklappar! Jag vet, jag är som ett litet barn.

Nu ska jag återgå till strykningen och jag hoppas att det inte tar allt för lång tid att bli klar med det. Jag måste hinna städa och damma på mina hyllor och sådär..... ...och slå in julklappar... och dammsuga.......


suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0