Lördagen

hejhej!
Tänkte berätta lite om gårdagen eftersom jag på något vis inte lyckas uppdatera på rätt dag... anyway
Jag vaknade runt elva av att mobilen ringde. Det var min älskade sofia som behövde lätta sitt hjärta lite. När jag lagt på och ätit frukost följde jag med pappa till stan för att hjälpa han att köpa julklappar. Vi fick ihop en hel del saker och skyndade oss därefter hem för att äta och sedan åka vidare till ishallen. När den var slut åkte Jenny med mig hem eftersom hon skulle träffa en kille som bor ganska nära mig. Mer än så säger jag inte ;)

Umgicks med Amanda på kvällen och efter mycket tjatande från Mickes sida begav vi oss hem till honom där även Jocke var. Det var meningen att vi skulle kolla på dum dummare men eftersom vi inte kunde få tag på filmen och Mickes internet var så sjukt segt bestämde vi oss för att spela skissa & gissa istället. Det var jag och Jocke mot Amanda och Micke och vi förlorade sååååååååååå hårt! Det var ett roligt spel iallafall och Amanda kom med de sjukaste gissningarna jag har hört. Lägger upp ett smygfoto på vinnarparet.

När Micke och Amanda äntligen fått sin efterlängtade seger bestämde vi oss för att göra chokladbollar, sjukt gott sådär mitt i natten.


Kommentarer
Postat av: danamisen

HAHA ruligt! banankontakt

2008-12-23 @ 23:37:57
Postat av: emma

hahaha JA! gud vad vi garva!

2008-12-23 @ 23:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0