Mellandagsrea

Nej, jag tycker ju egentligen inte om rea. Det är ju nu man vill börja köpa allt nytt som kommer in i affärerna och tänka på varmare tider. Visseligen är det fortfarande december men snart är det dags att hänga in alla stickade tröjor i garderoben och varför ska man då köpa något sådant som man bara kommer använda någon månad till? Hellre satsar jag på sånt i höst igen. Det är ju inte alls säkert att jag gillar samma saker nu som jag kommer göra då. Trots allt hittade jag ett långt svart linne på rea från ginatricot. Det kostade bara 50 kronor och jag tänkte köpa det innan jul när det inte var på rea så det var väl lika bra att slå till. Kommer nog använda det som en klänning i sommar med ett sidenband till.
Det var helt galet mycket folk på stan och köerna var oändliga. Jag blir så trött av sånt! Så jag kollade inte på så mycket. Fick tag på en burk med multivitamin från life. Nu kanske mina naglar slutar dela sig hela tiden? Böt lite smycken på gina också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0