Stockholm

Idag gick jag och mamma upp tidigt som satan. Vi försov oss iofs. men jag var så sjukt trött! Vi tog bussen till stan och den skulle komma till stationen fem minuter innan bussen till Stockholm skulle gå. Skitbra tyckte vi, men guess what, busstiderna var ändrade nu under jul! Så vi fick vänta en timme på att bussen skulle gå...  Men det gjorde inget för vi gick och åt frukost på McDonalds, haha.

I Stockholm blev det inte så mycket shopping som jag trodde att det skulle bli. Kanske var lika bra också eftersom jag behöver så mycket pengar som möjligt till New York och till sommaren när det blir viva la utomlandsresa med tjejerna.
Nej, vi får helt enkelt vänta på alla vårkläder innan man kan börja shoppa på riktigt igen. Jag köpte iallfall en vanlig svart kofta från Tommy Hilfiger och rutig skjorta från Boomerang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0