Tisdag

Buenos dias

Försov mig i morse men eftersom jag var så himla snabb med att äta frukost och klä på mig hann jag till bussen ändå. Hann även se på julkalendern, ingen har väl missat den? Även fast jag blir äldre vill jag inte missa ett enda avsnitt av den, känner mig som ett barn.

I skolan guidade jag nior som kommit för att kolla in alla linjer. Gick runt och visade allt och berättade lite om skolan.
Jag hatar tisdagar, vi slutar så sjukt sent! förstår inte hur de kan tro att man ska orka en hel dag mellan 8 och halv 5 när man får så himla dålig mat. Hörde att kommunen dragit ner priserna till 7 kr per elev och dag. Det är ju sjukt lite när man tänkter på hur mycket allt kostar som man äter hemma. Visst om kommunen kan behöva lägga pengar på annat, men är det inte upp till skolan då att iallafall försöka variera maten lite? det är dåligt tycker jag.

Efter skolan åkte jag direkt till ishallen. Smart som jag är hade jag glömt en långärmad tröja så jag fick åka hela träningen i t-shirt.. great, jag som är förkyld och grejer.. Vi tränade iallafall lite till showen.
Lägger in en bild på den från förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0