Tshirt store

Mitt i allt julklappsshoppande blev jag sugen på att köpa något till mig själv. Det blev en t-shirt från Tshirt store. T-shirten är döpt till television och kostar (som alla andra t-shirtar på Tshirt store) 279 kronor. Värt att ta en titt i den affären, väldigt speciella tryck. Det är ju även en bra julklapp så här i jultider. Eftersom allt är i unisexstorlekar vek jag upp ärmarna lite och strök på kanterna för att de skulle hålla sig. På det viset är inte armarna så långa och den ser inte så killig ut. Men visst är den snygg?


Kommentarer
Postat av: sara

Tshirt store! men det är lite synd att det är så dyrt :/:P

2008-12-23 @ 22:04:36
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0