two hotdogs, please

Nu sitter jag här nyduschad och mätt. Ska snart kolla på walk the line som alla säger är så bra. Är det någon som har sett den?

Jag tänkte också passa på att berätta lite om gårdagen. Var ju lite trött när jag vaknade men det gick snabbt över. Träffade Amanda på stan och vi kollade in rean lite snabbt och efter det gick vi till fyrishov. Innebandykillar överallt var det, MUMS! Vi satte oss på läktaren och kikade lite innebandy. Vi började också planera nyårsafton. Vi kommer bli ungefär 10 tjejer hemma hos Amanda och jag och Amanda ska laga mat till alla. Kanske inte är någon bra idé eftersom att ingen av oss kan laga mat?! Men vi får hoppas på det bästa. Efter några matcher tog vi en sväng ner till kiosken där det stog några finnar. Finnarna är HELT crazy, skriker och har sig, har med sig FETA trummor och sådär, och sen har delt galna kläder, haha. En av de skulle iallfall beställa "two hotdogs". Kan inte förklara det roliga, men jag och amanda fick oss ett gott skratt.
När vi var på väg hem Träffade vi Zaid med flera. De var också på väg mot fyrishov för att kolla på storvreta, så vi hakade på. Det bestämdes att grabbarna kanska ska fira nyår med oss, och det skulle ju vara kul.
Efter matchen åkte jag hem till Jenny. Efter sjukt mycket krångel med bussarna kom jag fram iallfall. Vi bakade muffins, åt scones och tog det lungt. Mysigt avslut på den långa dagen.


Kommentarer
Postat av: Jessica

walk the line är bra! jag tycker om den jätte mycket :) Vad tyckte du om den? :)

2008-12-29 @ 22:09:14
URL: http://jessicaaag.blogg.se/
Postat av: Lilla A

hahahah two hotdogs please! sååå kul

2008-12-29 @ 23:15:22
Postat av: Julia

Jasså så du har blogg! :D

2008-12-30 @ 13:27:28
URL: http://slaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0