show & födelsedagsfirande

Har varit lite seg på att uppdatera, sorry for that!
Tänkte berätta lite om lördagen som startades 8 på morgonen.
Försov mig lite (skulle vara i ishallen 9). När jag kom dit började genrepet och först repade jag med fackeldansen. Efter ett par nummer var det dags att åka med teamet. När repet var klar tränade jag ett par gånger med teamet eftersom det gick så himla dåligt för oss på repet! Efter ett tag kom Adrian Schulteiss, Linnea Mellgren och Sibel, även dom skulle repa. Showen gick helt super bra! lätt det bästa jag har har varit med i, och det har ju blivit ett par stycket genom åren... Du kan se hela showen på www.uppsalask.se Jag är med i fackeldansen som är i början och i teamåkningen som är efter ungefär 31 minuter.
Extremt dålig bild, men där är vi.


Efter showen åkte jag hem och gjorde mig i ordning. Vi skulle ju faktiskt fira Linus som fyllde 18 år!
Trevlig kväll med trevligt folk

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0