Jag vill ha

Som de flesta andra tjejer kan jag inte få nog av väskor. För några dagar sen var jag på åhlens med mamma och fick syn på en brunorange (den finns även i svart) väska från märket Wera. Hade det inte varit så få dagar kvar till jul hade jag köpt den då den bara kostar 299 kr men i hopp om att den kommer ligga under granen den 24:e lät jag bli.


Hur snygg skulle den inte vara en solig vårdag till en ljus jeansjacka? Jag tycker inte att färgen gör sig så bra nu på vintern och inte heller till tjocka vinterjackor eftersom handtagen är så små och ser inte bra ut till en tjock jacka. Får jag den kommer jag med glädje ta fram den när solen skiner och den sista snön smält bort.

Av någon anledning köper jag nästan bara väskor med korta handtag. När man bär den i armvecket framhävs väskan mer och jag tycker det är snyggt att matcha med lite smalare tröjor, stuprörsjeans och pumps.
 För övrigt så är Kate Moss väska från Mulberry och Victora Beckhams väska från Hermés helt galet snygga

kate moss mulberry   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0