vem?

Hej!
Ganska så jobbig helg för min del. skulle behöva plugga till det kommande spanskaprovet men jag har verkligen inte tid...
Igår åkte jag och Matilda hem till Eddie och Billy där robin och Cornelia var. Vi kollade på idol och bakade kladdkaka, riktigt mysigt! Lite senare träffade vi även Jocke, Jonas och Krisitan. Åkte hem lite för sent, och det märktes verkligen i morse när jag försov mig till kvart i 10.... halv 11 skulle vi vara utanför vårat klubbhus för att hämta flyers som vi skulle dela ut på stan för att göra reklam till jubileumsshowen. Jag hann dit iallfall och det var verkligen kallt att gå ute och dela ut lappar. I fortsättningen kommer jag ta lappar av alla som delar ut för nu vet jag ju själv hur många det är som ignorerar en....
När alla flyersarna var slut åkte vi tillbaka till ishallen för att träna. Jag var verkligen otaggad för jag var skittrött! Efter den vanliga träningen var det en timmes showträning och direkt efter den var det skridskoskoleträning. Sammanlagt hade jag skridskorna på mig i 3 timmar utan att ta av dem.. tårna blev ju något kalla.

Medan vi var på isen var det nån som hade rotat bland våra saker och snott med sig ett par skor, en mobil och innehåll från en plånbok. Vem gör något sånt?! Jag blir så himla arg. Varför snor man saker av andra, när man kan köpa det själv? Handlar allt om avundsjuka, att man inte har råd med sakerna själv?  usch

Nej nu måste jag sova... Har rep imorgon på musikens hus halv 10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0