28/4

Äntligen är den här dagen avklarad. Nationella skriftliga i engelska B i morse, gick väl helt okej om jag inte missuppfattade hela grejen... Därefter psykologi, håltimme sen prov i rättskunsap. Hade verkligen inte orkat plugga till rättskunskapen så jag var beredd på IG, men jag kunde svara på alla frågor utom en, snacka om flyt! Nöjd och glad gick jag ner på stan efter skolan för att träffa Sofia och Maja. De har lagt upp alla båtarna till forsränningen längs åkanten nu, vissa kommer ju sjunka på en gång.. haha! Taggar till valborg som FAN nu faktiskt. Jag, Maja och Sofia fixade det sista tills dess. Ringde dessutom och hörde om min kamera igår och den kommer nästa vecka.. Jag som ville ha den till valborg. SKa se om jag kan låna min mrors kamera, annars blir det inga bilder så ni får nöja mer med den här bilden från valborg förra året. Nationella i matte B imorgon, mitt G står på spel. Taggad som fan... ...eller inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0