lördag

Mamma och jag är ensamma hemma. Så skönt att vi bara kan göra vad vi vill utan att behöva anpassa oss efter andra. Efter att vi vaknat idag åkte vi till gränby och sen till Ikea. Hittade ett par nya skor och en väska men eftersom att min kamera är trasig så blir det ingen bild.... anyway. Det var första gången jag var på nya Ikea, fyfan vad galet jävla stort! Det är grejer det.
 Efter all shopping svängde vi förbi sjukhuset för att hälsa på mormor. Hon är mycket piggare nu. Skulle plugga när jag kom hem, jag har ju fortfarande inte gjort bokgrejen. Ganska dåligt av mig, faktiskt! Men jag gjorde den inte. Sebastian kom och spenderade kvällen med mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0