Lördag

Åh vad skönt det är med helg. Hade prov i kriminalteknik igår och det gick faktiskt bra. Hade lite panik faktiskt eftersom det var helt sjukt mycket att plugga på och jag började plugga dagen innan.... Det var iallafall prov på fingeravtryck, mikroskopering, hår, spektofotometri och kromatografi. Ganska mycket va? Vi skulle ju ha haft nationella i matte B också, men det blev flyttat till nästa vecka. Det kanske låter skönt, men inte då. Grejen är att vi skulle ha haft prov i rättskunskap i tisdags men eftersom man bara får ha två prov varje vecka på vår skola så var vi tvugna att flytta fram det provet till nu på tisdag och då har vi nationella i engelska B samma dag...  Sen blev matteprovet flyttat till samma vecka, känner mig lagom taggad inför den...

Anyway. Slutade ganska tidigt igår så jag drog ner med brudarna på stan. Efter ett tag kom Maja och Sofia in också så då var jag med dom eftersom vi skulle fixa lite grejer till valborg och sådär. Hela eftermiddagen gick och vid sju tog jag bussen hem till Jocke som fyllde 18. Jag kom lite sent men det gjorde inget. Hade en toppenkväll ändå :)

Snart kommer sofia och Maja hit. Lutar åt att vi ska hem till Erik och hänga lite med grabbarna, vi får se


Jag och Jocke på en fest i somras. Gillar att jag är röd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0