Lördag!

Jag kan inte sova längre än till 10, det blir så jävla varmt i mitt rum! Idag gick jag upp 9.30 och strök kläder, duktig tjej tror jag! Åkte med mamma till Coop, Willys & Blomsterlandet. Jag körde såklart, och det gick riktigt bra. När jag kom hem satt jag ett tag i solen och det är ju rena rama sommarvärmen...
Åkte sen för att fira Erik som fyllde 18 förra veckan. Smörgåstårta och fika med mina söta killar och tjejer, det är grejer det!
Efter det blev det en tur hem till Micke. Det har varit en sjukt varm kväll, så vi var ute en massa. Han hade en massa släkt där också, så jag fick se hans söta lilla kusin igen! :)


Erik 18 år!  bilden är från nian (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0