26 feb.

Jaha, nu var spanskaprovet över. Jag brukar känna en enorm lättnad efter prov men nu känner jag mig bara dålig. Jag vet att jag kommer få IG på provet, och när halva klassen har IGvarning i spanska känns det inte ens värt att försöka.. men försökt har jag verkligen gjort. Jag är värd ett godkänt i betyg! I morse hoppade jag över kriminaltekniken, bara för att gå upp och plugga lite på morgonen...

Nu har jag gjort klart svenskan, skulle även börja lite på samhällskunskapen men läraren har sparat allt material i word 2007 som min dator inte kan öppna.. Great, nu måste jag spara om allt på min skoldator till word 2003 och maila hem det. Det var ju meningen att jag skulle göra klart det idag eftersom jag verkligen¨måste läsa klart peter pan på engelska och skriva en readinglog om den (på engelska såklart) nu i helgen. Jag måste skriva på min uppsats också, den ska ju in på tisdag. Skolan tar verkligen död på mig.... jag orkar inte

Efter skolan blev det en kort runda på stan med Henrietta. Det piggade verkligen upp, jag behövde det. Vi var på väg mot H&M när hon såg en kjol i skyltfönstret till JC. "emma, kolla vilken snygg kjol! och den kostar ju bara 149kr!" JC är inte en affär som vi brukar handla i, så det var ju roligt. Snygg var den, hög i midjan med en masssa små blommor.  De hade fått in många riktigt snygga saker till våren faktiskt!

På onsdag är ju hela skolan ledig, så då ska jag och Henrietta ta oss en tur till Stockholm. Kanske följer hanna med också. Det finns så mycket saker som jag vill köpa nu, jag älskar våren!

n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0