Helgen

Jag är dålig på att uppdatera på helgerna, fy skäms. bättring där!

I lördags hade jag ju som sagt bestämt mig för att plugga som en dåre. Men gjorde jag det då? nej, jag blev övertalad att följa med Micke, Niklas och Amanda från malmö till en fest på söder. De sa att jag kunde plugga på söndagen, och jag har så jävla svårt att säga nej. Vi åkte dit, lite spårat var det allt.

På söndagen skulle jag plugga som en galning, men jag hann bara göra lite innan jag åkte till ishallen. Men jag kunde ju fortsätta när jag kom hem tänkte jag. Precis när jag skulle åka hem ringde Micke och Niklas och bönade och bad på sina bara knän att jag skulle följa med dem och äta på amazing thai med Peter och Johan. Jag sa nej, det gjorde jag verkligen! Men det är nog inte så svårt att övertala mig....... Jag följde med dom ändå.

Ja, nu ska jag vara sparsam i februari, på två veckor har jag lagt 300 kr på mat. Det kan vara det onödigaste som finns...


Kommentarer
Postat av: malin

alla mina pengar går typ till mat...det är gott, inte onödigt emma!!

2009-02-02 @ 19:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0