Hola

Godmorgon bloggen! Det är så himla skönt med lov, man kan sova exakt hur länge man vill.

Nu sitter jag och äter frukost (framför datorn igen! och ja, jag hatar när jag får smulor i tangentbordet...). Jag har hunnit med att duscha också. Jag lyxade till det med hårinpackning och sådär, det var faktiskt skitlängesen jag gjorde det sist. Man brukar ju inte kunna känna sina egna dofter, men fyfan vad gott jag luktar nu! vem som helst skulle falla, promise ;)

Idag ska jag vara med Mikael, vi får se vad vi hittar på. Vi ska iallafall handla mat och sen ska jag väl träna lite också. Nej nu måste jag skynda mig, bussen går om en halvtimme

hörs sen, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0