Idag

Jag har så sjukt mycket jag måste göra idag. Lovet har gått för fort, slow down! Jag skulle ju plugga på lovet, det har jag totalt glömt bort att göra..... Jag ska snart åka till ishallen och träna. Ska jag vara ärlig så har jag inte varit i ishallen på hela lovet och det är inte okej... Men vafan, det är lov och man vill kunna göra exakt som man vill!  Jag måste stryka lite kläder och hänga in dem i garderoben också...

Jag måste verkligen göra klart naturkunskapen! jag sätter en deadline på den till imorgon. Jag är inte ens intresserad av växt och djurförädling, kill me! Så ikväll blir det nog en hemmakväll för min del. Kul att det börjar poppa upp en massa fester runt om ikväll nu, när jag verkligen inte kan.

Kommentarer
Postat av: HELEN

Fin blogg du har!

Kolla gärna in min, you'll love it!

2009-02-21 @ 22:42:02
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0