LEKSAND!

I fredags åkte vi till leksand. Det var jag, mina 14 konståkningstjejer och 2 tränare. Efter 3 timmar med tåg kom vi fram. Där var det snö överallt och femton minusgrader, en riktig vinter med andra ord! Leksand som stad var väl ingen höjdare, men det var jättefina villor överallt. Lite för död stad för mig, men vi röjde gärnet! Fin ishall var det också, vi bodde bara en minuts gångväg därifrån.

Här har vi precis hoppat av tåget
.

Jag och Isabelle

Josefine


Hanna utanför ishallen


Jag och Hanna med ishallen som spegel


Jag var glad, som vanligt :D


Uppsalaåkare


Söndag, och vi packade ihop


Kommentarer
Postat av: Marielle

Dags för tävling! Denna gång hos mig och ni tävlar om priser värda över 500kr! :-)

2009-02-12 @ 19:44:20
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0