söndag!

Hej! Nu är jag hemma efter en galen kväll med Amanda, Henrietta, Micke, Niklas och Vidar! Vi har skrattat så sjukt mycket så att jag kan nästan lova att vi har magknip alla sex!

 Jag åkte direkt från ishallen till stan och mötte upp hela gänget. Vi åt kinamat på dragon palace, talade ut om fredagens alla händelser och hade det trevligt. Att äta kinamat på söndagar börjar bli lite av en tradition... Efter det gick vi  till hemköp och köpte lösgodis för 94 kr, haha. Micke tog bussen hem till sig för att hämta skissa och gissa som han tog med sig hem till mig. Gud vad man skrattar när man spelar det spelet, helt sjukt! nej nu måste jag verkligen sova, ska upp skittidigt imorrn och åka till mormor

Kommentarer
Postat av: Emilia Eriksson

Söt blogg, checka gärna in min! Värld att läsa , jag lovar dig ;)

2009-02-16 @ 19:33:14
URL: http://coolaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0