4 feb.

Jag måste börja gå och lägga mig tidigare, det är inte okej att vara så trött som jag är  i skolan! Till allas glädje var spanskan inställd idag och jag hade dubbellunch. Jag, Zaid och Doffe (som precis har tagit körkort, grattis!) åkte till Gränby centrum och kollade runt där. När lunchen var slut hade jag bara psykologi och engelska kvar, dagen gick fort med andra ord. Efter skolan gick jag till stadsbiblioteket och lånade lite böcker till min uppsats i historia B, Det kommer att handla om skornas utveckling genom historian. Nej, nu är det dags att sätta igång med pluggandet, ALLT måste vara klart innan helgen när jag och tjejerna drar till Leksand på klubbtävling :D det kommer bli awsome! slänger upp ett par bilder från vår resa till Linköping i januari 2008..







Kommentarer
Postat av: Anonym

jag såg dig när du kom ut från biblioteket ;)

2009-02-05 @ 00:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0