14 Jan.

Matteprovet gick bättre än förväntat. Vem kunde ana att jag kunde räkna ut alla tre kordinaterna?! Det känns bra, även om inte provet blir godkänt.
Det blev inte Ving idag, tjejerna skulle plugga istället. Eftersom onsdagar är min enda tidiga dag visste jag inte vad jag skulle göra istället så jag ringde upp Sofia och vi kollade en snabbis på stan. Köpte skor och armband, allt från H&M. Skorna är galet höga, I love it!



När jag kom hem och kollade inkorgen hade jag fått mail av min lärare;

Hej Emma!


Vi lärare håller just på att göra skolbesök till olika grundskolor för att marknadsföra skolan inför att åk9 ska välja gymnasium. Jag undrar om du kan tänka dig att åka till Stenhagenskolan (den nybyggda) nästa onsdag kl 10:30 för att informera? Jag tror att du skulle kunna göra ett bra jobb.


Den tiden har vi prov med HiB men om du vill åka till Stenhagen går det att lösa. Kan du söka upp mig på skolan torsdag eller fredag?


Hälsningar Emma

Självklart vill jag, det kommer bli kul, men hjälp vad läskigt!


Kommentarer
Postat av: matilda

fina emma! :D

2009-01-14 @ 18:53:01
URL: http://matiildak.blogg.se/
Postat av: Isabell

Hej!



Du har en jätte fin blogg:)



I min blogg skriver jag mycket om min konståkning, kompisar, skolan, pojkvän o.s.v. har ALLTID bilder i mina inlägg på mej eller mej och mina kompisar:) Finns inga bilder så har jag glömt kameran men det händer sällan=)

2009-01-14 @ 22:39:43
URL: http://konstakniiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0