2008

2008 har haft sin sista dag och för mig har det varit ett bra år, kanske ett av de bästa.  Ett år fyllt med lycka, värme, lite saknad och en massa bra stunder! Det blir svårslaget, men 2009 ska bli ännu bättre!

På nyårsafton hämtade jag upp Amanda på hennes jobb och vi inhandlade det som behövdes för  middagen som vi skulle göra. Massa mat blev det! Mamma körde oss hem till amanda och där började vi fixa allt till kvällen. Laga mat är ju som sagt inte vår starkaste side men jag tycker att vi lyckades ganska bra!  Tjejerna droppade in och efter ett tag var alla mätta och glada. Efter en lång jävla väntan (då vi tjejer körde vattenfall och hade oss) kom killarna. Först Zaid med sitt gäng och efter ett tag kom Micke och Jocke. Vi var kanske 30 personer i Amandas lilla lägenhet, roligt var det allt. På något vis kom jag och Beata fram till att hon, jag och Amanda är trillingar... hhhmmm! 
När klockan var 10 i tolv kom de flesta på att det var ju vid slottet man skulle vara! Jag jocke och micke cyklade som galningar (eller inte jag, för jag åkte bakom micke). Allt var bra tills en person kom och förstörde allt. Dålig start på 2009 men strunt samma. Jocke och Micke var bäst, guldstjärna till dom för kvällens insatser.... verkligen. Slänger upp en bild på dem, resten finns på min bilddagbok. http://eeeemmmmaaaa.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0