29 jan.

Skola som vanligt. Eftersom vi har en stor inlämningsuppgift i samhällsjuridik är det tänkt att vi ska arbeta med den på de lektionerna. Synd bara att de ligger först på morgonen på tisdagar (då man tar en sovmorgon istället för att skriva på inlämningsuppgiften) och sista lektionen på torsdagar (då man åker hem eller gör något annat)... Idag gick jag, Hanna och Sandra ner på stan. Hanna åkte hem ganska snabbt men jag och Sandra fortsatte. Vi kollade på lite bågar till sandras nya läsglasögon, det är sjukt hur många fula bågar det finns! Sen blev det lite shopping också. Ljusa jenasleggings och vit T-shirt från gina. Vårigt och fint, jag älskart. Känns lite konstigt att vårkläderna börjar komma i januari, men det är ju inget som vi tackar nej till!

Sandra och jag i Harrypotterbågar


Dagens inköp

Kommentarer
Postat av: sandra

Hett emma, hett!

2009-02-01 @ 16:52:57
URL: http://sandrahelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0