6 jan.

Idag är det näst sista dagen på lovet och det betyder sista kvällen att vara uppe sent på. Det är inte helt okej.. Men jag har börjat plugga lite, känns bra men jag är fortfarande förkyld och hostar nästan upp mina lungor varje natt.... Det är väl föresten ingen som missat att Sverige förlorade JVM inatt? Synd om killarna, dom är skitbra.

Idag har jag tränat. Först mark sen ett pass på is. Vi stretchade som galningar och fyfan vad ont jag har. Jag har blivit mycket stelare efter att jag skadade min höft, men med lite träning kommer väl spagaten tillbaka igen... hoppas jag. Jag har skitont i knät också, inte min dag idag.



Kommentarer
Postat av: Erica

Sv: Nej, det är ju inte det :P



Hoppas det går bra för dig (:

2009-01-06 @ 18:54:16
URL: http://Ericalook.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0