7 jan.

Sista dagen på jullovet. Känns som att man skulle behöva en vecka till....  Orkar inte börja tänka på allt plugg jag har framför mig och vi har dessutom världens sämsta schema, hur långa dagar som helst. fattar inte varför vissa klasser kan ha det så slappt?! Aja.. vi får väl hoppas på bättre tider till 3an helt enkelt.

Idag ska kika igenom uppsatsen som vi fått hem över lovet. Skönt att jag har fått en uppsats på 3 sidor, blir inte så krånglig opponera på. Fast tråkigt för personen som har skrivit den eftersom den skulle vara runt 8 sidor lång... Vid två ska jag dra mig mot ishallen och träna lite. Såhär efter nyår har det blivit träning varje dag. Det var kanske tur att jag sa att jag inte ville träna så mycket på lovet utan bara träna efter nyår. Jag har så sjukt ont överallt... men det löser sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0