Alanya!

Kort dag idag men ändå har jag varit så sjukt trött!  Skulle ha slutat halv fem men istället slutade vi halv 3, det gillar vi! På historian gick vi igenom en massa bildanalyser till provet. Jag kunde knappt hålla ögonen öppna och ännu mindre lyssna på vad läraren sa om dem, så fine... där missar jag några poäng till provet.... Jag måste börja gå och lägga mig tidigare.

Idag skulle skoltröjorna ha kommit men guess what, självklart så finns inte min! Får vänta ännu längre, suck.
 
Idag har tjejerna varit in på Ving och kollat resor, hämtat papper, kollat priser osv. FAN vad taggad jag är! ALNYAAAAAAAAAAAA! Hade så galet kul där förra året, slänger upp lite bilder


sol & bad


Jag, Hebbe & Samme


Samme & jag


Jag & Andreas, snygga som få


Kommentarer
Postat av: elin

Jaa, skor är verkligen det bästa som finns! Speciellt när de är snuskigt höga, typ 10-12 cm. Love it!



Och Alanya är verkligen bästa stället!

2009-01-16 @ 00:12:07
URL: http://elinwrites.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0