......

Rubriken säger väl allt... Min pappa har fått mig att inse att jag inte kan åka till både New York och Turkiet. New York är något som jag sett fram emot hur länge som helst och det suger att jag insett att det inte kommer gå...  Att åka till Turkiet med de bästa är något som kommer att gå före. Det kommer antagligen inte en chans till, det är NU som vi alla har råd att åka tillsammans, det är i år vi blir 18, i år när vi har vår första chans att göra vad vi vill. Bara resa + hotell kostar 5200 kronor. Jag jobbar inte och de här pengarna har jag sparat ihop hur länge som helst. När jag betalat turkietresan kommer jag ligga på noll igen, och alltså inte kunna köpa nåt i NY....... Som jag har tjatat på mamma att åka dit. Till och med hon ser fram emot det, även fast vi inte bokat än. Jag har lovat pappa att säga som det är, att jag inte har råd. Mamma kommer bli besviken, jag klarar inte av det...

Kommentarer
Postat av: Johanna <3

vill du med tjäna pengar på din blogg?

i mitt senaste inlägg finns en sida där

du kan bli medlem och tjäna pengar bara

klicka på annonsen och bli medlem.



i december fick jag ut 1855 kronor så det

fungerar verkligen.



ALLA borde få tjäna pengar på sin blogg !

2009-01-17 @ 13:31:39
URL: http://jsoul.blogg.se/
Postat av: Jenni

Åh, jag vill också till NY... Har fått ett erbjudande av en familj att komma till dem till NY som au-pair :P

2009-01-18 @ 11:57:11
URL: http://jennimaatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0