Lördag

Nu när det har gått såhär långt av jullovet håller jag ingen koll på dagarna längre. Blev lite chockad igår när jag kom på att det var fredag och jag inte hade gjort något alls på hela dagen. Snart börjar ju skolan igen och vi har en massa prov direkt efter skolstarten eftersom vi dumt nog sköt upp dem innan lovet... Nej, jag tror att det är dags att börja vända tillbaka dygnet och ta vara på de dagar som är kvar.

Jag är så himla förkyld efter nyår. Jag brukar aldrig bli sjuk men någon gång ska det väl vara min tur också. Det var ju faktiskt mitt eget fel eftersom jag sprang runt på stan i flera timmar i lite för kalla kläder. Det skyndade ju inte direkt på min tillfriskning heller när vi idag åkte fackeldansen på studenternas bandyplan i snöväder. Det var rent ut sagt skitkallt och facklorna brann dåligt eftersom de inte hade torkat sedan showen. Många applåder fick vi iallfall, och det gillar vi  ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0