Matte B

Nu har jag varit en sväng till ishallen och tränat. Inte gick det speciellt bra heller.. Jag har hunnit fika också och nu finns det inget jag kan göra för att inte börja plugga matte. Imorrn är det prov på andragradfunktioner, kill me! Antagligen kommer jag inte klara matten och tänk om jag måste gå i sommarskola när det är tänkt att vi ska åka till Alanya?! hjälp... Vi sitter föresten och planerar lite om resan på msn. Antagligen går vi till Ving allihopa imorgon och kollar lite priser och hotell.

Kommentarer
Postat av: dahlen

jag ska ha prov på 2 kapitel i matte i morron..kill me! jag får nog med gå i sommarskola,vi kan ju gå tillsammans ;P

2009-01-14 @ 17:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0