skola

Jag har precis kommit till skolan och nu sitter jag i biblioteket. Ska strax börja på engelskaarbetet men de andra i min grupp har ju inte kommit än....  Jag börjar nog lite smått utan dom. Snart är det gympa och tro det eller ej, men jag sitter här i mjukisbyxor! Smart som jag var kom jag på att det går mycket snabbare om jag åker i gympakläder när det ändå är första lektionen så slipper man stressa och byta om här. Men istället blev det mycket mer grejer att ta med, jag har tre par skor med mig (!) de jag har nu, gympaskorna och ett par stövlar som jag ska ha till de andra kläderna sen..... anyway, det är det värt! En till grej, jag sitter HELT osminkad! fast det är för att jag försov mig, ska fixa det sen :)

Såg att det fanns en enda liten bild på min skoldator. En bild från i somras på Jocke, Linus och mig när vi var hemma hos parygurra. Gud vad det ser skönt ut, kommer ihåg att det var en riktigt varm dag....

Nej nu är det dags att dra igång arbetet om Oscar Wilde., adios amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0