Sovmorgon

God morgon!
Idag har jag min efterlängtade sovmorgon, börjar klockan ett! Jag har precis ätit frukost (la in bröd  i ugnen... mums!) och ska strax hoppa in i duschen. Om jag hinner ska jag fortsätta skriva på inlämningsuppgiften i samhällsjuridik men det är tänkt att jag ska åka in lite tidigare och äta mat med tjejerna så jag slipper göra mat hemma, haha. Och ja, lite onödig dag kanske med bara en lektion i kriminalteknik.

Igår var det en tjej på träningen som gjorde en riktigt hård vurpa när det var ca 10 min kvar och jag fick nyss reda på att hon bröt sin fotled.. Ja, konståkning är ingen dans på rosor, det är en väg av taggar också.  Stackars Ellika, krya på dig!

Kommentarer
Postat av: Verre

Fin blogg!

2009-01-16 @ 15:37:14
URL: http://verrez.blogg.se/
Postat av: elin

Jaa, precis! Det ska vara hög klack! :)



Jag va i Alanya första gången 2007, vi var där i två veckor och vi hade så himla roligt! Sen va jag där igen i slutet av augusti förra året, och det lutar åt att jag ska åka ner dit i sommar igen. Det är verkligen det bästa resmålet! :)

2009-01-16 @ 16:08:13
URL: http://elinwrites.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0