Ta det med en klackspark

Snart är våren och det varma soliga vädret här. Det är den tiden då vi kan ta fram våra söta skor igen.  Jag längtar, det gör jag ju. Klackar är jag galet svag för. Kikade runt en snabbis på nätet, hittade dessa;

1.     2.     3.    
4.

1. Bruna Kilklackar från H&M, 298:-. 10 centimeters klack, kanske lite väl höga? Finns även i blått och svart.

2. Men hur snygga var inte dom här då? Svarta pumps från nelly.com 349:- Finns i brunt. Tror de är snyggare på foten än vad de är på bild. Det finns bättre bilder på hemsidan.

3. Svarta espandrillos från H&M, 149:-. De här skorna fanns förra året också men hade en lite större öppning för tårna då. Minns att jag ångrade att jag inte köpte dem när de inte fanns kvar längre, får se hur jag gör i år. I år finns de även i ljusbegie, brun och mörk cerise.

4. Vanliga svarta pumps med öppen tå och ljus klack från Sthlm DG. Ganska neutrala 400:-


Kommentarer
Postat av: Micke

För tillfället tävlar jag ut Spotify, va med och tävla?!



www.tafsa.se

2009-01-05 @ 23:58:51
URL: http://Tafsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0