updates

Dålig uppdatering, sorry for that! Egentligen har jag inte gjort så mycket, mest tagit det lungt och pluggat naturkunskap. Jag hade prov i det idag, första lektionen måndag morgon då man är som piggast..... Henrietta kom hem från Thailand igår också, brun och fin!

I lördags var det dags för uppsala skridskoklubbs klubbmästerskap och jag var med som domare till småbarnen. Det var roligt och precis när jag var klar med ringde Micke och frågade om jag ville följa med på en fest, och det ville jag ju! Åkte hem, duschade och plockade ihop lite saker. Åkte sen hem till Amanda där vi fixade det sista för att senare dra oss mot festen. Det var skitkul och jag och Amanda var hemma hos henne igen halv 6 på morgonen. That's nice! Finns mer bilder på min bilddagbok, http://eeeemmmmaaaa.bilddagboken.se 

Amanda, Felix, Dessan


Lite partypeople


Jag, Amanda & Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0