Heldag med Amanda

Igår spenderade jag hela dagen med amanda fast först på morgonen hade jag en dubbel körlektion som gick sådär. Där den var klar skulle jag möta upp A på stan men då hade hon försovit sig så det var bara att knalla hem till bruttan och äta lite frukost med henne. Vi drog oss ner på stan och jag köpte en vit bikini, 2 likadana baslinnen och en skjorta från made in shade. Efter får långa stadsvandring gick vi tillbaka till Amanda och där gjorde vi spaghetti och köttbullar. vi är riktiga stjärnor i köket... Kvällen avslutades hemma hos vidar.


Kommentarer
Postat av: Gabriella (:

Jag diggar bikinin :D<3

2009-07-04 @ 13:15:48
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0