Update

Nu har jag inte bloggat på väldigt väldigt länge känner jag och det kan bero på att det är sommarlov. Det finns alltid något att göra och man har väl bättre saker för sig än att sitta och blogga ellerhur? Nu ska jag skärpa till mig och börja uppdatera lite igen tror jag.
Under tiden som bloggen stått i torka har jag gjort så sjukt mycket kul. Jag har varit på allsång på skansen med Malin och Terese, jag har hängt i min sommarstuga med Sofia, jag har haft en fest här hemma (tro mig, det trodde jag aldrig aldrig att jag skulle våga ha), jag drog till stockholm med erik, jag har köpt en massa nya saker och festat en hel del. Jag lägger upp bilder från allt kul inom en snar framtid.

Vad gör jag uppe nu då? Borde sova, jag ska upp halv 10 imorgon för då bär det av till Östersund. Det vankas festival och jag är sjukt taggad. Ryggsäcken är packad och tält och allt är fixat. Kommer vara sjukt trött imorgon men sova kan jag göra på bussen. Kommer hem igen på söndag och på onsdag drar vi till Alanya. Nicenicenice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0