Lycka

Jag blir så glad. Mamma fick samtal från Manhattan och hon (min mammas moster) vill att vi ska komma dit. Så ja, vi åker till New York på höstlovet! Jag, mamma och min moster. Äntligen äntligen äntligen, shit vad jag ska njuta! Dags att spara pengar nurå. För shoppa, det kommer jag verkligen göra!

Och sen blir jag så glad igen för nu är det bara en vecka kvar i skolan. Så himla skönt. Synd bara att jag har en IGprövning i matte att tänka på, kan inte riktigt slappna av. Anyway anyway. Ett långt sommarlov ligger framför fötterna och jag ska göra det till det bästabästabästa. Skolavslutning på fredag och det verkar inte bli så fint väder. Orkar inte köpa något nytt att ha på mig heller men jag hittade ett linne som jag köpte för några veckor sen men som jag aldrig har haft på mig. Ganska somrigt så det får väl bli det och vita byxor eller något i den stilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0