Se upp, Emma är ute på vägarna!

Jag har haft min fösta körlektion idag. Jag var inte ens nervös och det gick hur bra som helst. Fick mycket beröm av körskoleläraren och han tyckte att jag hade bra förkunskaper. Kändes riktigt bra faktiskt! Trots det finns det ju en hel del saker att träna på men övning ger ju färdighet som man brukar säga och förr eller senare så har man körkortet i fickan.

Hittade ett ganska coolt linne på H&M idag. Vitt med djup rygg, precis som jag vill ha det! Köpte även korta ljusa jeansshorts på veromoda, mjau. Ännu ett vanligt vitt baslinne fick följa med hem också, tror jag har någon form av kärlek till vita linnen....


Kommentarer
Postat av: robin

fan va ful du e, fjortisjävel!!!

2009-07-09 @ 01:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0