SKIVA!

Vilken jävla kväll det var i fredags! Helt galen, vet inte om det ska tolkas bra eller dåligt... Jag hade kul iallafall. Det var antagligen årets sista skiva, börjar bli lite dyrt nu alltså. Det var en samklass och en naturklass från fyris som hade den så det var en massa fyrisbarn där.  Så himla kul när man känner igen varandra, det är ju alltid någon som kommer fram och säger något. Vi kände för att spåra lite så jag drog dit i min kompis mammas chockrosa tights som hon hade när hon dansade jazzdans på 80talet, silverglitter i håret, spårad t-shirt...... Malin och Terese var reseledere och medlem i miniclub. så sköna!  Synd att treorna slutar nu faktiskt, men sen är ju vi störst.
 
Nu är det bara att se fram emot fredag när alla fina treor springer ut. Ett år kvar, sen är jag själv där.

'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0