Sol, bad & Birgerjaaarl!

Vilket jäkla väder vi har! så himla skönt. igår åkte Jag, Maja, Jonte, Nicholas och Sofia till örbyhus och badade och stekte rejält i solen. 26,5 grader i poolen och vi har nog alla bränt oss ganska mycket tror jag. På kvällen blev det utgång på BirgerJarl. Det var sommarpremiär för deras onsdagar med 18årsgräns men det var tydligen för mycket folk så de höjde åldersgränsen från 18 till 20 jättesnabbt. Vi kom dit vid halv 12 och tur som vi hade stog vi på listan och gled förbi den långa kön och in på BJ trots att det var 20+.


sjukt varm dag


Jag körde en lite posé sådär i luften


Hög på sofia :)


Det blev kväll och jag såg ut såhär


Sen gick det lite utför... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0