SOMMARLOV

Och nu är det sommarlov och jag är en av få som klarade igprövningen i matte b! så jävla skönt, helt ofattbart. no more, never ever. Jag ska slänga allt som har med matte att göra.
Nu ligger en lång ljuvlig ledighet framför fötterna men vart fan är det fina vädret? Hatar det här gråa trista, jag har legat i sängen hela dagen, man blir så seg av vädret. Nej, nu hoppas vi på bättre tider med lite solsken här och där, det vore trevligt.

Igår då, jo jag vaknade hos Sofia och åkte till skolan och hade skolavslutning. Efter det åke jag, Sofia och hennes mamma och handlade mat och därefter hem till Ärentuna igen. På kvällen var det utgång och det var helt okej. mycket folk osv, i like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0