29 mars

Söndagar borde vara pluggdagar och även om jag har hur mycket som helst i pluggväg den kommande veckan börjar jag aldrig. Jag har prov imorgon, U-landsekonomi. Känns som att det är dags att börja plugga....

Igår åkte jag hem till en vän där det var lite party. Var trött som fan och åkte hem lite efter tolvslaget. Det resulterade i att jag har varit skittrött hela dagen idag. Man borde vara utvilad efter helgerna, men jag är fan astrött hela tiden.... Efter att jag hade vaknat åkte jag med mamma och pappa och köpte mosaik (som pappa redan har satt upp, fint blev det också!) och så gick vi ett varv på ikea. Det börjar bli tomt med grejer där nu, det nya öppnar ju första april! Sveriges näst största Ikeavaruhus, det ni!  Tränade lite på kvällen också och det är nästan en vecka sedan jag stod på skridskor senast. Skönt måste jag säga, jag vill bara ta det lugnt nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0