3 mars

Och så var uppsatsen inlämnad, och jag är verkligen inte stolt. Faktum är, att jag skäms. Det blev så jävla dålig, helt osammanhängande. Uppsatser brukar vara min grej, och efter oppositionen ska jag förbättra den så sjukt mycket! Jag gick och la mig 0415. När det är så sent vet man inte vad man skriver... Och jag kunde inte ha börjat tidigare, lärarna ger oss så mycket skolarbete så att det är sjukt.
 
Imorgon är vi iallafall lediga. Vi skulle åka till Stockholm men planerna blev ändrade eftersom tjejerna ville vara hemma och plugga till deras psykologiprov. Tråkigt tycker jag, eftersom jag har hittat en massa saker som jag vill köpa..... Istället ska jag åka till stan med mamma imorgon, och efter det ska jag vara med Micke.

Nu är det dags att plugga lite engelska så att jag slipper göra allt imorgon.
Vill även passa på att gratta Jesper på artonårsdagen
Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0