31/3 2009

Sista Mars, och vilket väder vi har haft idag! Man blir så glad när solen skiner in genom fönstret när man vaknar. Det enda dåliga är att det blir så jävkla varmt på mitt rum så snart är det väl dags att börja sova med fönstret öppet igen.

Hade träning i 2 timmar med skavsår och en jävla träningsvärk. Inte så skönt men jag överlevde. Det är så skönt att röra på sig. Jag måste göra det, det går inte annars...

nationella skriftliga i engelska B imorrn då! Första april också, får se om någon lyckas lura mig ;)


sommar...

Kommentarer
Postat av: malin

är det mitt mariekex paket som ligger på bilden :D ?

har bestämt för mig det! :P hihii

2009-04-01 @ 17:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0