5 mars

Usch vad blött det är ute, man kan inte går mer än 10 meter innan man är blöt om fötterna. Kan inte allt bara försvinna så att vi får lite sol och värme? Det skulle sitta fint just nu.

Gud vilken dag det har varit! Den börjades med kriminalteknik och vi analyserade hårstrån. Någon lärare hade tagit med sig hår från ett vildsvin. Liksom hallå, vem tar med sig sånt? Måste man inte jaga det först för att kunna ta lite hår? hhhmmm.... sista lektionen (som var rättskunskap) började jag skratta så jag grät. Utan att överdriva, jag grät! Stackars lärarkandidaten som hade oss, han trodde säkert att det var åt han. Vi skyller på att det var sent på eftermiddagen.

Tränade först fys sen team på kvällen. Det är kaos nu, men med skärpning och med lite träning så sitter det nog. Det är ju bara det att vi ska göra lite reklam för oss och åka på studenternas på lördag.. men vi får hoppas på det bästa, för när det verkligen sitter, då är vi jävligt bra. När jag tänker efter så kommer jag att när veckan är slut ha dansat eller åkt skridskor alla dagar förutom fredagen. Fit for fight, det gillar vi!

Här är det jag köpte igår,
Gladiatorklackar, smalt bälte med nitar, myrraolja, kort jeansjacka, tublinne och kjol med rosor (som är rödare i verkligheten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0