ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH!

Alltså, jag blir så arg. Alla de skor som jag skulle köpa idag var slut. Först skulle jag ha vagabonds tygskor i svart strl. 35 som jag har provat flera gånger inne på DinSko. Dom är såklart slut. Och det är så surt, för jag har så små fötter och kan inte ha vilka skor som helst, för alla sitter ju inte bra och ser inte bra ut. För en gångs skull hade jag hittat ett par... Och det värsta är, att det är BARA på dinsko som de har dem i svart här i Uppsala. Inte ens på vagabondstore hade dom den i svart! jag blev så sur. Sen ville jag ha mina älskade gladiatorsandaler från vagabond med nitar. Nej, den är ju såklart också slut. De får in nya i juni.... bläbläblä! Efter ett tag kom micke ner på stan. Vi letade jeans åt han, och han hatar att köpa jeans eftersom han aldrig hittar några som passar. Han blev på dåligt humör och det finns inget roligare än när han är sur. Jag skrattade helt sjukt mycket! 

Teamträning på kvällen, den var kaos. Vi ska ju åka på studenternas på lördag, vi hoppas på det bästa....

Kommentarer
Postat av: Leia

Så typiskt!

2009-03-05 @ 14:20:55
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Så typiskt!

2009-03-05 @ 14:20:56
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0