Grekland?

2 lektioner idag då, världsaskönt! Fick tillbaka psykologiprovet som jag varit så orolig för, och jag blev godkänd med stor marginal! hell yes ;) Sen vara det kriminalteknik och vi gjorde det sista med TLC labbarna som handlar om att separera de olika ämnena i en bläckpenna för att på så vis kunna se vad för penna som har använts vid ett visst tillfälle på ett brev/papper.

Fyfan vad kallt det är ute. Det blåser ju storm och så ute så det är skitkallt även fast det är plusgrader. Våren kommer och går hela tiden, vad är det för fel? En utomlandsresa skulle ju verkligen inte sitta fel, och faktum är att Micke frågade om jag ville följa med han och hans familj till Grekland i maj. Isåfall skulle vi komma hem en dag innan min 18årsdag, alltså 14de maj. Vafan, jag ska ju till Turkiet med brudarna också, måste allt bra komma på en och samma gång? Varför har jag inget jobb för, jag är desperat behov av pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0