Helgen

Fredagen: Åkte hem till Micke. Vi gick till kvantum och köpte mat, 20 burkar tonfisk (!!!) usch! Vi kollade på twilight också, men vi började så sent så jag sov igenom halva filmen men det verkade ändå inte så bra. Han tyckte att vi skulle slå vad om vem som blir brunast i sommar. Ni kanske kan gissa vad mitt svar blev efter att ha sett den här bilden?


Lördag:

sov till 11, det var skönt! Loggade in på msn och på en gång skrev moa att vi hade träning till fackeldansen, precis då. Fick panik och ringde Jenny som har hand om det hela men som tur var hade Moa sett fel på dagen så det skulle vi träna på söndagen. Jenny bad mig iallafall att komma och hjälpa till flyersarna på stan, så det gjorde jag. Blev SJUKT kallt efter ett tag. Inte okej. Drog till ishallen och tränade och efter det hade jag skridskoskola. På kvällen kikade jag melodifestivalen. Ovanligt bra bidrag i år tycker jag, men Måns var min favorit. Efter det åkte jag hem till Erik där det var lite party. Kul att träffa alla igen, det var längesen. Kom hem lite efter 3.


Kommentarer
Postat av: Micke

Det finns INTE EN CHANS att du blir brunare än mig, blekfis! Du blir ungefär lika brun som insidan av mitt rövhål som aldrig sett en gnutta sol när du solar.

2009-03-16 @ 01:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0